STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Summer Look

Kategori: Kikki´s Life

Har beställt hem nyss två par skor från Nelly. Ett av de är neongula högklackade med transparenta partier.
Älskar verkligen de. Det var kärlek från första ögonkastet! Jag har fått direkt en bild i min huvud om hur ska jag bära dessa godbitar.
 
Den andra paret som jag har beställt är de här svarta klassiska med spetsig tå och med spets på samt också transparenta partier. Asså jag älskar skor med transparenta partier eller helt transparenta det spelar ingen roll bara de är transparenta haha! Funderar redan i fall jag kanske gör en tatuering på foten. Skulle vara skitsnyggt om det var ett text tatuering där det är transparent. Åh! Vill ha tatuering nu! Vad tycker ni!? Har ni några ideer om vad ska man ha för text där? Har inget annat idé än Sono la mia arte? 
 
Här nere ser ni en collage som jag har skapad. Det är så ungefär jag ska bära dessa skitsnygga neongula. Man kan kombinera de med slitna boyfriend jeasen och en blus eller skjorta till vardags och med en blå klänning till partyn eller event. Neon mix
 

ONLY long sleeve shirt
165 SEK - only.com

River Island ripped jeans
250 SEK - riverisland.com

High heel shoes
430 SEK - nelly.com

Chunky necklace
105 SEK - amazon.com

Essie nail polish
100 SEK - asos.com

 

Kommentarer

  • Thäsy säger:

    Omg vad snygga skor! Du kommer se så elegant och lyxig ut gumman! <3
    Men ska du börja blogga här nu igen? Vad hände med din nya blogg?? <:

    Svar: Tack bby! Jag bloggar både här och där:)
    Kristina Minicheva

    2013-05-29 | 11:48:19
    Bloggadress: http://blogg.improveme.se/thasy

Kommentera inlägget här: