STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Alena Shishkova

Kategori: Kikki´s Life

Alena Shishkova är en rysk modell som har blivit ett internetfenomen jorden runt på jättekort tid. Jag tycker att hon är otroligt vacker! Men...
 
nånting gör mig oroligt, det är att hon börjar bli som andra som lägger sig under kniven för att nå det perfekta.. Jag tyckte att det var okej med lite botox i läppar men att hon har gjort en näsoperation nu gör mig besviken för att först och främst så tyckte jag att hon är otroligt vacker som hon är och blev shockad att det är natural beauty när jag såg henne för första gång!. Asså egentligen tycker jag att folk får göra vad de vill med sina kroppar om man är inte nöjd med en viss del i sin kropp t.ex näsa, läppar eller bröst men det är bara en grej som gör mig oroligt är att andra unga, normala tjejer blir påverkade av alla dessa perfekta bilder och tom när de ser en sån bild på henne med gips på näsan och att hon ser ut fortfarande fint och det känns att det finns inte ens enda konsekvenser efter operationen så påverkar det andra tjejer att lägga sig under kniven. 
 
 

Kommentarer

  • Darya säger:

    Alena Shishkova har opererat sin näsa på Estheticare Clinic i Stockholm. www.estheticare.com/nas.htm

    2013-03-29 | 10:48:58
  • Darya säger:

    Alena Shishkova har opererat näsan på Estheticare Clinic www.estheticare.com/nas.htm

    2013-03-29 | 13:29:00
  • Anonym säger:

    does this work

    2013-03-29 | 13:29:46
  • Anonym säger:

    does this work

    2013-03-29 | 13:30:32

Kommentera inlägget här: