STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Pics från Ryssland

Kategori: Kikki´s Life

Omg! Det känns som att jag har inte bloggat på ett hel år! Ja.., men jag gör ju det för mig själv först och främst.. Blogg är ett bra sätt att minas vad man har gjort för nånting kul och tycker att man får skriva lite fritt vad man tycker om saker å ting. Men jag ber om ursäkt till mina besvikna läsare för att varje gång ni tittat in på min blogg så såg ni den tråkig inlägg..Muhah:P Iaf så vill jag börja med allt som har hänt under sommaren. Jag har ju varit i Ryssland i början av sommaren så vill bara lägga upp några bilder från min sköna semestern i min hemland! Detta inlägg är till mina underbara vänner i Ryssland! Jag har haft det så kul med er! Saknar er oerhört mycket! Always love you!! Ni betyder väldigt mycket för mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: