STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Lördags "godis"

Kategori: Kikki´s Life

Äntligen har jag varit ute med mina underbara älsklingar Thäsy och Anna. Jag säger äntlgen eftersom att det har varit så länge sedan när jag träffade mina änglar! Och det ända som  jag  har gjort under så lång tid är att jag hade prov varenda dag, ångesten var tredje dag, stress, panick atacker och jobb och bara stress stress! Så jag behövde verkligen ta ett litet paus från allt detta och få ungås med mina tjejor! Så vi valde att gå ut och dansa loss! Det hade varit så himla rolig! Vi dansade ju tills de har börjat stänga! Men sen dagen efter är det värsta.. jag hade träningsvärk i hela kroppen och modde så dåligt att jag bara la mig i sängen hela söndagen samtidigt pluggade jag till provet på psykologi som jag hade idag!  Så nu har jag återvändat tillbacka till vardagen, stress och plugg! På torsdag börjar jag och Therese jobba med vår dans project. Och jag känner att jag måste komma i form och börja träna! Eftresom jag har ju tagit pausen från min dans träningen på grund att jag har så mycket saker att göra att jag hinner inte träna.. men nu ska jag snart börja igen! Måste bli i form innan vi drar igång med vår dans projekt! (Nu kan jag inte säga mer än så om vå project men ni får veta det lite senare!)
Jag med mina änglar! Girls´ night out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: