STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Dance Camp Day 3

Kategori: Kikki´s Life

Godkväll allihopa!! Sitter nu i soffan och vilar/kollar på matchen efter en underbar arbetsdag! Det låter kanske konstigt, hur kan en arbetsdag till och med på en söndag vara underbar tänker ni?! Men så är det faktiskt med mitt jobb! Det var så roligt idag i vår sommarlägret! Vi hann träna två olika danser som barnet kommer uppträda med på avslutningen samt körde belly dance pass och mycket mer så som olika roliga lekar, work out och hade det så kul helt enkelt!! Det känns som våra små elever trivs bra i lägret och gillar att vistas där och lära sig dansa! Varje dag tränar vi på olika dans stilar för att få lite variation och alla är såå duktiga! Det går inte att beskriva hur stålt och exalterad jag blir när jag ser hur bra de är på att dansa! Och nu är de snart färdiga med två danserna! Jag kan föreställa mig hur glada kommer deras föräldrarna bli när de ser sina barn uppträda med två olika danserna som de här lärt sig bara på en vecka! Är inte det helt fantastisk!! Naaw älskar mina små elever!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: