STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

15e Juni 2012

Kategori: Kikki´s Life

Hej bloggen! Jag har berättat tidigare om en dans projekt som jag höll lite i skuggan och nu vill jag berätta vad är det för nånting som vi höll på hela den här tiden sedan februari. Jag och Thäsy har startat en dance camp!! Och under hela den tiden har vi planerat allting., och idag var det första dagen av danslägret. Det var hur kul som helst att träffa de alla barnen som har anmält sig till våran dance camp! Våra små elever är så duktiga och nästa vecka kommer de att uppträda på avslutningen med dansen som de kommer lära sig under danslägtet! Jag är så glad att vi lyckades med den här projekten och har gjort allting sälv! Jag är så stolt av oss! Om en vecka ska vi få små dans proffsar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: