STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Let's Dance

Kategori: Kikki´s Life

Just nu satte jag på TVn och det gick programmet Let´s Dance. Jag brukar kolla på TV så sälan så att jag har knappt någon koll på vad är det för programmer som går.. men nu var det mitt i prick jag hamnade på 4an och då gick det Let´s Dance - mitt favorit programmet! Jag älskar den för att jag själv är standart samt latino dansare och jag får alltid så mycket inspiration av den underbara programmet. Idag var det så kul eftersom jag fick veta att Tobias Bader min tränare är med där! Han är verkligen så duktig och positiv person. Det är alltid så roligt att dansa med honom på lektionerna. Ni vet redan att jag trenade dans på Tony Irving Dance Academy, men jag slutade för några månader sen eftersom att jag hade ganska tight om tiden. Det var svårt att kombinera dans med skola, men jag tänkte inte sluta! Det var bara en paus. Och nu eftersom jag såg Tobias dansa där och liksom jag kom ihåg hur vi har tränat och haft faktiskt så kul på TIDA. Jag har saknat verkligen den känsla och energi som man fylls med när man befinner sig där och tränar. Så klart får man ont i benet och fötter för att man dansar ju flera timmar på högklackade skor, men det är värt det! Ska börja redan nästa termin! Årkar inte vänta att komma igång igen! Vår terminen har tyvär redan börjat den 15 april :( och nästa termin börjar bara efter sommar lovet men jag har saknat dansen så mycket att jag årkar inte vänta så långt tid! Måste komma och hälsa på de någon dag!!
Men nu i alla fall jag ska ha koll på när blir det nästa programmet. ;) Hoppas på att Pernilla Wahlgren och Tobias Bader kommer vinna!! ;)

image description
Åh mina älskade skorna! Tog fram de och började dansa trots min förkylning haha! Men jag hade svårt att hålla balansen! Antingen är det förkylningens fel eller är det så att jag redan blivit sämre för att jag har inte tränat på så lång tid.. Jag hoppas att jag kommer i form efter träningens start!!!
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: