STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

9e september 2011

Kategori: Kikki´s Life

Ja, hej på er! Ni säkert har det super kul nu eftersom det är ju fredagskväll! Själv ligger jag i sängen, kollar på TVn och tränar magmusklarna genom att hosta varenda minut! Men vad då! Det är bra ju faktist! Jag får nytta av min förkylningen! Ska få en världens tränad mage ;)
Förresten ville bara säga att jag älskar den (bilden nedanför) underbara människan! Det finns ingenting bättre än att ha en sån bra vän som min söta Lina! Hon kom till mig igår och vi drack mycket  te och pratade i flera timmar! Man känner sig så bra efter att ha pratat med bästa vänen om sina problem och livet känns mycket lättare eftersom man har någon som man kan dela av med sina tankar, nån som verkligen förstår dig och tänker exakt likadant! ;)

En bild på oss för några veckor sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: