STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Blondie

Kategori: Kikki´s Life

Jag älskar mitt nya ännu mer blondare hår! Så som ni vet hade jag min naturligt blond hårfärg med solblekta toppar men nu ville jag jämna ut färgen och få mer ljusare ton samt klippa mig! Jag är super nöjd med resultaten jag fick! Men jag som älskar ha lång hår var lite rädd från början när jag såg hur mer än 10 cm långa hårbitar fall på golvet men det gick bra och mitt hår är fortfarande långt oavsett att non klipte så mycket! Det känns så fräscht och skönt nu!  Dessutom har jag fått i present fantastiska hårprodukter som jag ska visa er senare. Nu är mitt hår så mjuk och len som silk! Samt skyddat från värme när jag plattar eller lockar;)
Det är svårt att visa på bild den exakta nyansen som det är men det blir mera bilder senare i dagljuset!

Kommentarer

  • Thäsy säger:

    ditt hår är så vackert gumman! ♥♥♥♥ Finaste!

    2011-10-26 | 16:05:56
    Bloggadress: http://thasy.wordpress.com

Kommentera inlägget här: