STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

4e november 2011

Kategori: Kikki´s Life

Godkväll! Idag har jag varit i min pojkväns restaurang och hjälpte till lite grann! Min pojkvän var borta ett tag och jag var tvungen att vara chef och bestämma över anställda och ringa runt och beställa grejerna! Men det var ganska kul att känna sig chef! Sen kom min baby tillbacka och vi gick på stan och shoppade. Köpte två mysiga tröjor! Ska visa sen! På tal om någonting annat! Snart är min födelsedag och jag måste börja planera hur jag vill ha den! Men jag vet redan hur jag vill att den ska vara, måste bara ordna allting!

Vill ha en liten vovve i present haha:P Nja inte riktig! Jag älskar djur men det är ganska jobbigt med de! Så kanske senare i framtiden;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: