STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

FREDAG DEN TRETTONDE!

Kategori: Kikki´s Life

Fredag den 13 funkar aldrig på mig! Jag hade jättebra dag! Fast den började med inte så kul händelse! Vi hade idrott imorse och sprungit 2,5 km i skogen! Jag höll på att dö! Men jag överlevde i alla fall och resten av dagen var bra! Idag äntligen gick jag på min dans tränning! Jag har ju missat så mycket pga jag var borta i Kina så att när jag bara hörde latino rytmer började mina fötter omedveten trampa i takten till musiken för att jag årkade inte mer! Jag måste få dansa! Det var kul att dansa idag och prata med vänner som jag har inte sett ganska länge!

Här är lite bilder på mig och snygg Therese efter tränningen. Till skillnad från Therese som gick på en student skiva och ska fortsätta dansa gick jag hem istället och ska vila! 

Kommentarer

  • Thäsy säger:

    Sötnos! du är superfin! har saknat dig på dansen, hoppas vi hinner ses innan du åker till Ryssland! Du kan ju komma hem till mig så kan vi ha tjejkväll eller så :-) puss o kram /Therese

    2011-05-14 | 18:09:39
    Bloggadress: http://thasy.wordpress.com

Kommentera inlägget här: