STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

♥L♥O♥V♥E♥B♥O♥H♥E♥M♥I♥A♥N♥

Kategori: Kikki´s Life

Trots att det är söndag idag, vaknade jag vid 06 tiden pga min väckarklocka ringde. Jag hade fotosession tidigt på morgonen. Det känndes att man värkligen årkade inte gå så tidigt på en söndag morgon, ville bara sova... Men jag har inte ångrat mig! Hade riktig kul idag, träffat coola folk och vi fixade super bra session tillsammans! Bra gjort säger jag även till mig själv! Jag märker att jag blir bara bättre och bättre inom min område! (Modelling alltså) Det känns bra!Idén var att plåta utomhus, somriga gröna bilder med bohemisk chic inlag. Men tyvär så regnade det och vi har plåtat i studion från början men sen hade vi tur med vädret och vi gick på en fin äng. Det blev riktiga bra bilder med som sagt bohemisk kännsla! Jag älskar bohemisk stilen!
Jag har inspirerat mig av ViVi magazine may 2011 (Japanese fashion magazine)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: