STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Gårdagen

Kategori: Kikki´s Life

Hej bloggen! Jag hann inte publicera inlägg igår, men iaf ska jag berätta litegrann vad har jag gjort igår! Hela dagen har jag spenderat med mina underbara vänner och en av dem såg jag kanske  tusen år sen! Så det var riktig kul att vi kunde träffas och prata med varandra om våra livet! Dessutom har vi träffat en tjej och en kille som var från stockholmstreetstyle, de tyckte att vi var så styliga och har frågat oss om de kan ta några bilder på oss var och en! Bilderna kommer synas på stockholmstreetstyle på fredag! Sedan efter när jag kom hem, sa min man att vi ska gå på hans kompis födelsedag och jag spran runt i lägenheten för att snabbfixa mig! Det är därför jag hann inte blogga igår!
Jag och älsklingen igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: