STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

6e augusti 2011

Kategori: Kikki´s Life

Vilken rolig dag hade jag idag! Gick till stan lite tidigare innan jag skulle möta upp mamman och killen för att hinna kolla på pride paraden! Det är kul att se vad de har kommit i den här året, samt gick lite runt i affärerna! Köpte en liten gullig orange känning från Topshop! Älskar  den! Den är i sånt färgen att den framger hudens färg! Man ser brunare ut i den! Även här fuskar man med solbränna! Haha!
Och på kvällen kollade jag och min kille på Harry Potter and the deathly hallows part 2 i 3D. det var kul och se deras barn i slutet av filmen som är exakta kopior av sina föräldrar!!  
Nu är jag hemma och planerar lite saker inför imorgon! Om vädret inte sviker blir det grill ute vid sjön med familjen!
Jag och min man!

På väg till bion!
Mina fina shorts/kjol har jag köpt från Honeys i Kina förra året!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: