STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Ett Bra År

Kategori: Kikki´s Life

Gud vad tiden rinner! Iblannd känns det som att t.ex någon händelse vara bara igår men igentligen så har det gått redan ett år!! 2012 var ett grym år för mig! Jag har gjort så många roliga saker och fått lika många oförglömliga moments som kommer vara i mitt minne lång tid framöver!  Nu är det 2013 här och jag vill ta så mycket som möjligt av den! "Life is what you make it" Tänk på att vi har 365 oskrivna blad! Så skriv en bra bok! Jag hoppas att 2013 kommer vara lika bra som 2012 och även bättre!  Önskar er detsamma!!!
Ett sammanfattning av 2012:

Jag firade två Nyår! I januari reste vi till Kina för att fira det kinesiska Nyår! Det var ett stor upplevelse att få vara i Kina under den störska högtiden! 
Handlade såklart massa små söta grejer!
Och min mobil såg ut så här! Var så inspirerad av den kawaii stilen!
Min älskling har gjort den bästa Alla Hjärtans Dag för mig! Kommer aldrig att glömma den fina dag! Har också fått ett fint överaskning!
Har gått en visning för Grazette os Sweden.  
Och sedan åkte till Vesterås för att plåtas till deras katalog!
Ett till litet jobb som jag har gjort! Hjälpte Marita att ställa upp som modell på hennes undervisnings kurs i Grand Hotel.
Har  gjort en fotosession med 50-tals tema.
Jag hade det jättekul på fotosession med Joe-Yves Asmar och hans team och träffade Naim Josefi som var min stylist! Ni säkert känner till honom! Han vann från Project Runway Sverige! 
Därefter var jag utvald på castingen för ett stort show för Wella på Berns Salongen med mer än 500 gäster i publiken! Det här var så sjukt kul! Jag fick börja showen som vanligt att gå ut först! Det finns ett video på youtube om ni vill se hur har dett gått. Länk till videon
Två favorita vår outfits.
Vi gjorde det som vi trodde inte var möjligt! Det är DANCE CAMP!!!!!  Det var så kul att vara dans lärare till våra underbara och verkligen super duktiga små elever!!! 
Hade den bästa sommaen i Ryssland med mina kära vänner!

 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: