STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Kikki & Thäsy

Kategori: Kikki´s Life

Jag och Thäsy har varit på bio häromdan och kollade på Ego. Filmen var faktiskt ganska bra! Mycket bättre än vad jag föreställde mig! Sen efter filmens slut när vi gick ut så kändes det som att vi var i filmen för att de spelade in Stockholm och Stockholms livet exat som den är! Kändes sjukt konstigt en stund då man kollade omkring och trodde att man är med i filmen! Haha weird! XD men story var bra, lite overklig men den fick mig att tänka på de saker som man tar för givit i vardags livet, allt ändras rejält om man nu plötsligt blivit blind då börjar man värdera det som man inte ens tänker på, även sådana små saker som solsken.

PS. Awe jag blev så glad när jag såg Thäsys inlägg om min lila present jag gav till henne senast vi sågs när vi gick på bio! Det betyder så mycket för mig att vi har blivit så tajta vänner på så kort tid! Vi är så lika! Ibland känns det som att hon är min sister och att vi känner varandra så bra som att vi växte upp tillsammans! Love u sis!

Me and Thasy senast vi sågs.

Glöm inte att följa Thäsys blogg! (länken nedan) 

Life As Thasy

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: