STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Wella Professionals Hair Show på Berns

Kategori: Kikki´s Life

Hej mina söta läsare äntligen har jag fått tid med att uppdatera min blogg. Nu ska jag visa till er hur det har varit på visningen på Berns där jag har varit Inspiration Model för Tomas Edlund.  Det har varit helt otroligt! Mer än 300 pers var i publiken och det fanns inte ens shans att komma in där eftersom alla biljetter var sålda för jättelänge sen. Grym Show!! Alla gjorde ett fantastisk jobb! Sen stannade vi på party. För alla som kom från visningen bjöds det på middag efter showen samt massa med god vin. Vad tycker ni vi hade gjort!? Så klart har det kommit mina vänner och vi gick ner och festade hela natten på Berns nattklubb.
Så här såg det ut:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: