STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Top Model Sverige 2013

Kategori: Kikki´s Life

Åh neeej jag har missat Top Model Sverige idag:( Men jag kollade på den första avsnitet och den var väldigt spännande och känns mer proffessionell än den från förra året. Det var en kul grej för att jag har redan fått en favorit tjej. Det är Shams (bilden nedanför)
(Förresten jag förstår inte värför redigerar de bort hennes fin födelsemärket under ögonbrynen? Tycker att den ser så spesiellt och sexigt ut som hos Angelina Jolie fast under brynen.) 
 
Och det sjukaste var att jag trodde att hon åkte ut presis i början så jag ba "what" liksom men sen när jag såg Caroline Winberg komma med limon så fattade jag hela grejen! Asså jag märkte att jag har en bra syn jag valde direkt hon som var bäst! Men första intryck kan vara fel, så vi får se sen, karakteren spelar så klart en viktigt roll också, dvs utseendet är inte allt man måste vara en god människa liksom.
Sen gillade jag en till tjej Josefin T (bilden nedanför) som har så himla spesiellt utseende! Otroligt vacker. Hon liknar lite Lily Cole tycker jag, just ansikts formen.
                Det här kommer bli spännande känner jag! Har ni någon favorit i Top Model 2013?
             

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: