STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Tjugoandra Januari

Kategori: Kikki´s Life

Idag var det en vanligt skoldag förutom att jag var så trött att jag ville svimma eftersom jag sov inte nästan hela natten och det var som en tortyr för mig att gå upp kl 06. Så jag årkade inte ens sminka mig och slängde bara en mysig tröja på mig utan att tänka på hur kommer jag att se ut! Håret var fortfarande lockigt från gårdagens plåtning så jag bara borstade den och den la perfekt som tur! Ja, förresten ska lägga upp bilder från igår snart!!!

PS. Apropå myströjan! Imorgon är det mysdag i skolan! Yeeey! Vad mysigt det kommer bli att få vara i min pijamas hela dag!

Lite bilder från idag.

Det ända som gjorde mig glad i skolan är mitt betyg som jag har fått idag på samhälle! Komigen! Värför skriva minus!? Vill sudda bort den eller ändra till plus! haha!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: