STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Natural

Kategori: Kikki´s Life

Nu har det gått ungefär två månader sedan jag har färgat mitt hår och jag har fått kanske 5 cm utväxt! Haha asså jag kanske låter väldigt konstigt nu som vill få utväxt men det som jag sträver till nu är att jag vill få mitt naturliga hårfärg och bra att det är populärt just nu med ombré så att jag får inte skämmas av mitt utväxt tills hela längden växer ut! Så länge jag kommer ihåg mig så tyckte jag inte om mitt naturliga hårfärgen som jag tyckte var inte brun och inte heller blond, jag ville få mer färg liksom! Men jag alltid gillade Annas Selezneva (Russian supermodel) naturliga hårfärg som är exat den som jag själv har! Men jag alltid tyckte att just mig passar det mer ljusare färg men nu har jag insett att jag faktiskt passar i min naturliga hårfärg! Jag borde göra det för att det är ju inte grön eller blå haha det är liksom natural color! Och naturligt är vakert!! 
 

Kommentarer

  • Thäsy säger:

    jaa den färgen är faktiskt vacker, jag har ju också liknande som du, och jag gillade aldrig den heller, speciellt på vintern när den blir så mörk och trist. Men nu vill jag också bara spara ut mitt hår till 100% naturlig haha :* <3

    2013-01-20 | 23:11:41
    Bloggadress: http://lifeasthasy.devote.se/

Kommentera inlägget här: