STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Kikki & Thäsy

Kategori: Kikki´s Life

Omg! Hittade den bild på oss från oktober 2011. Mitt hår är så f....n långt! Aaaaa! Jag vill ha den tillbacka! Det är alltid så att man är inte nöjd med hur håret eller nåt annan ser ut nu sen när man kollar på gamla bilder då blir man alltid lite chockad över hur snygg man var eller vilken fint hår man hade! I mitt fall det så är håret som jag är lite chockad över! Jag har typ hälften så kort nu! :((( Ska spara spara spara den nu!!!
PS. Haha ibland kan det också bli tvärtom! Att man tycker hur ful man var förut! :P
 

Kommentarer

  • Thäsy säger:

    omg gumman du ser så annorlunda ut på den här bilden! Antingen sminkade du dig kanske annorlunda eller så har du förändrats i ansiktet tycker jag! :o du ser jätteannorlunda ut nu! Fast både då och nu var och är du finast! Den här bilden känns som en reklambild haha :D och wow ditt hår ser så långt och tjockt ut :O vill också haa! haha <3

    Svar: Ja jag vet!!!:D Asså det är helt sjukt hur man förändras bara på några år!! Jag tycker du ser också annorlunda ut nu min snygging! Love u! Älskar de bilderna som vi tagit! :))) <3
    Kristina Yu

    2013-02-09 | 22:11:53
    Bloggadress: http://lifeasthasy.devote.se/

Kommentera inlägget här: