STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Army Fashion

Kategori: Kikki´s Life

 
Lite inspiration på hur man kan bära army jackan.
 
Hann inte blogga under dagen så det blev en sen inlägg men jag tänkte bara slänga ut en bild på hur jag såg ut idag. Jag gillar fortfarande den Army trenden så idag blev det khaki jacka med svarta jeans och boots. Vad tycker ni då? Blev det inte för uttjatat med khaki färgen eller gillar ni den fortfarande som jag!? Min jacka är ju ganska tunn och jag kan inte ta den ofta under vintern när det är kalt ute men med några trojor under så kan jag ta den ibland när det är inte minus tjugo! Jag tror att den trenden återkommer nu igen när det är vår så ta fram era army jackor girls! Snart är det vår! Bara en månad kvar på den eviga vintern! Yay!
 
 
                                                    Me today
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Thäsy säger:

    snygging! jag har läst att army jackan och khakigrönt är inne i år igen! yey :D du är jättefin i den <3

    2013-02-06 | 14:54:08
    Bloggadress: http://lifeasthasy.devote.se/

Kommentera inlägget här: