STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Alla ♥ Dag

Kategori: Kikki´s Life

Det är bara tio dagar kvar till Alla Hjärtans Dag! Den bästa dagen för alla söta parer! Jag har redan lite ångest för vad ska jag överaska min karl med denna gång! För er som har samma problem så tänkte jag slänga några tips på vad kan man göra för present till sina killar respektive tjejer på  
Alla♥Dag! 
 
For you guys, 
 
 
 
                                  så måste jag bara säga en sak att tjejer gillar verkligen när ni gör nånting gulligt! haha! (nu ska jag tjata lite!) Asså det är ju absolut gulligt att få blommor och nallebjörn, men igentligen det viktigaste är hur ska ni presentera det. alltså på vilket sätt! Tjejer vill ha romantik!!! Så glöm inte att tända ljus, eller överaska sin kärlek med att lägga små lappar med söta ord som ni vill säga till er flickven som leder till en serverad frukost eller blombukett! Vi uppskattar väldigt mycket om ni vågar visa sin kärlek genom små men riktigt meningsfulla överaskningar! Så våga göra någonting meningsfullt!
Några tips för tjejer:
 
Jag själv tycker att det är mycket svårare att komma på vad man kan ge för present till sin kille, för att för tjejer så finns det  så mycket utbud men så är det inte för killar, men jag tänkte ge några tips. Det är ganska vanligt med parfum och underkläder men en roligt idé kan jag dela med! Ser ni en liten silver nyckelring uppe till höger på bilden ovan? Man kan faktiskt göra den till mer personlig och meningsfullt present. Leta upp en närmaste till dig butik där de gör gravyr. Jag bor nära Liljeholmen så jag vet om en butik där dem gör gravyr. Här hittar ni mer info. Iaf kan ni  skriva en citat eller enkelt Alex & Julia t.ex! Det är upp till er vad ni vill gravera för text! Jag tror att pojkvänen blir glad att få en mer personligt present som ska påmina om deras kärlek! Happy Valentine´s Day!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: