STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

6e september 2011 - sjuk

Kategori: Kikki´s Life

Hej! Hur har ni det? Själv ligger jag i sängen och dricker mycket varmt te tillsammans med massa tabletter men ingenting som hjälper.. Förkylningen sitter fast och vill inte lämna mig ifred. Igår var det värst, redan på matte lektionen började jag skaka av kylan och kännde mig fruktansvärt så jag gick hem på en gång och klev under täcken och bara sov hela dagen. Hade feber (39,5) hela natten och nu känner jag mig lite bättre. Temperaturen sjönk men har ont i hela kropen och huvud plus känner ingen smak och doft :( hostar, ont i halsen osv! Omg! Aldrig kännde mig så dålig.. Förresten ville bara säga vilken underbar kille jag har! Han kom hem med min favorit chokladask och tog hand om mig hela tiden! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: