STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Bröllopsmässa i Grand Hotel

Kategori: Kikki´s Life

Bröllopsmässan grundades år 2001 och det är redan 13:e år som den äger rum i Grand Hotel enligt tradition.. Igår var jag och min vän i Grand Hotel för att se på Sveriges vackraste mässan. Mässan var jättebra! Det bjöds på lyx, glamour och total inspiration! Allt var så fint och inspirerande! Jag fick ta reda på massor med information om bröllop och vi såg ett fantastiskt Wedding Fashion Show. Jag blev så inpirerad av alla fina bröllopsklänningar, tårtor, choklad-vattenfall och blommor så klart!  Allt såg ut bara som från en saga! Förresten jag tycker att det är en jättebra grej att gå dit tillsammans med sin pojkvän för att då blir man så inspirerad och motiverad att gifta sig så fort som möjligt! Haha! ;)Wearing my new Guess Heels. DKNY Bag. Micheael Kors watch. Tommy Hilfiger shirt.

Den fantastiskt vackra Spegelsalen.

     
      

Choklad-vattenfall!!! Smakar så gått att jag kan inte ens beskriva det! Ni som missade mässan har förlorat den chansen att få smaka världens godaste varm rinnande choklad! OMG! När jag vaknade imorse så kändes det  som att det luktar choklad överallt eftersom jag kommer ihåg det så tydlig och ville äta bara det!!

      

Några favorita klänningar:

De två klänningarna som är nedanför är mina absoluta favoriter!

Vilken tycker ni mest om?

Mitt i showen blev vi underhållna av dansarna från Let´s Dance! 

Leker bruden! 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: