STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Plåtning för Grazette katalogen

Kategori: Kikki´s Life

Hej bloggen! Nu är jag äntligen hemma efter min plåtningen för Grazzette of Sweden katalogen. Jag åkte ju dit vid kl 13 och var där hela dagen! Marita som är känd från frisörtidningen och mirror är så otrolig duktig! Hon fixade både sminkning och håret! Hon kan allt! Sen började vi plåta! Det hade varit så kul att umgås med dem och bli stylad och fixad av en professionel! Jag hade tappat koll på hur många olika frisyrer vi har bytt! Så det blev många bilder idag! Vi höll på med plåtningen i 4 timmar! Det var inte så lätt speciellt när jag fick "viking" klänning på mig som väger nästan som jag! Hehe! Men då fick vi de bästa bilderna! Några stycken blir färdiga redan idag! Det är ju toppen! Jag ska lägga upp dem lite senare! Men nu är jag så trött.., ska gå duscha och äta nåt! Idag fick jag mer hårspray än mat! Haha! Dags att kopla av.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: