STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Grazette of Sweden

Kategori: Kikki´s Life

Hej allihopa! Vilken dag det var! Jag hade nästan inte ens en minut ledig! Först var jag på salongen och fixade mina naglar och sen var jag tvungen att skynda mig till studio där modellerna ska förberäddas inför visningen som kommer vara imorgon. Jag hann inte berätta vad är det igentligen som kommer hända. Det är så har: imorgon kommer det vara visning för den nya hairstyle collection 2012 av Sveriges största stjärnfrisör och creative director Joe-Yves Asmars tillsammans i sammarbetet med Grazette of Sweden! Så nu är mitt hår klart och imon måste jag vara där kl 11, fast själva visningen kommer börja inte föran kl 19:)) under den tid kommer stylister och MUA (makeupartister) fixa håret och makeup!! Det ska bli grymt!:)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: