STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Hemma I Sverige

Kategori: Kikki´s Life

Hej mina kära läsare! Nu är jag äntligen hemma och det känns hur skönt som helst. Att sova i sin egen mjuka säng är det bästa! Fast jag mår inte så bra på grund av jag har blivit förskyld och jag är väldigt trött efter  vår åttatimmars flyg från Beijing till Moskva och sen vidare hem till Sverige. Jag hade värsta ont i mina öron dels på grund att det var så sror lufttryck när vi landade dels för att jag är så förskyld.. men jag klagar inte för att vi hade en underbar resa! Det var jätte kul stt se hur firas den Kinesiska Nyåret! Och nu eftersom internetet var ganska långsamt i Kina så tänkte jag visa upp några bilder som vi tog under Spring Festivalen i Beijing.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: