STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Hej Mina Kära Bloggläsare

Kategori: Kikki´s Life

Hej mina kära bloggläsare! Förlåt för så dåligt uppdatering.. Det var en ganska lång paus, men nu lovar jag att jag ska skriva varje dag! Eller jag ska försöka hålla mitt löfte i alla fall. Åh Gud det var faktiskt riktigt länge sen! Det känns så skönt att skriva nu här igen! Hur mår ni!? Jag mår toppen förutom att det är lite tråkigt nu med vädret.. Men vi får hoppas på lite sol nu i slutet av vecka!
Undet den här tid har det hänt massa intressanta händelser! Jag har haft så roliga plåtningar. En av de var för designern Naim Josefi tillsammans med Victoria Eriksson (från Sveriges Top Model) med hårstylisten Joe Yves Asmar och fotografen Rasmus Wallin.
Har kommer lite backstage bilder:
Jag blev sminkat av Joseph Jericho! Mycket trevligt karl:P
Alla pratar om Naims skor som han designade. Inte så konstigt att Lady Gaga har lånt de från honom! Skorna passar henner stil!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: