STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Flät och uppsättnings kurs by Grazette

Kategori: Kikki´s Life

Hej bloggen! Igår har jag varit på Scandic Grand Central Hotell och varit modell för flät och uppsättnings kurs som otroligt duktig Marita från Grazette höll. Jag satt främför folk i en timme och Marita visade på mig olika typer av flätor och till slut skapade hon en fantastisk uppsättning på mig! Det var så kul efter när uppsättningen var klar och jag reste upp för att visa mig då hörde jag bara: "Wow, Wow! Vad fint och såg kamerablixtrar från överalt! Grejen är att jag såg ju inte mig själv först innan allt det här slutade och jag fotade fich se på bild hur det såg ut! Åh Gud! Det var så fint! Tänk om man gick så här fint varje dag! Det är en dröm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: