STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Närakut

Kategori: Kikki´s Life

Det här blir inte kul länge! Jag har varit sjuk hela veckan! Det är onormal. Och jag fortfarrande känner mig dåligt dessutom har jag smittat min pojkvän. Idag har vi varit på Liljeholmens Närakut för att ta reda på vad är det som hände med mig och honom nu! Men självklart har de sagt att det är bara förkylningen och att det finns ingenting som hjälper mig bli frisk "Det behövs bara tid"  OMG jag blir riktig arg på dem läkarna som fattar ingenting! Vi fick inte ens tips på att vi ska köpa typ halstabletter eller nåt. De säger alltid att man ska dricka vatten och ta det lugnt bara! Men jag kan inte ta det lugnt en vecka till! Jag har ju missat hur mycket som helst i skolan och måste verkligen bli frisk!
PS. Hittade en fin gammal bild på mig, här är jag 17 år gammal (fast man ser inte mitt ansiktet hehe)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: