STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

Inspiration

Kategori: Kikki´s Life

Hej! Imorgon har jag halloween i skolan! Och vår klas har ett tema "man kan vara vem som hälst bara att det måste börja på E eftersom vi är SP2E" Det var lite tråkigt tycker jag eftersom jag hittar inte så många ord som börjar på E typ elefant eller ekorre!  Men jag har hittat två alternativ. Från början tänkte jag vara ELEV haha! Ta glassögon, fixa flätor osv! Men sen har jag kommit på en till som var ganska bra! ELEGANT GOTHIC! Ni kanske vet redan hur den här stilen ser ut men jag kan förklara lite snabbt! Det är en ganska populär stil i Japan! Att klä sig som en docka fast i gothic style! Här nedan har jag ispirationsbilder på hur ungefär jag tänkte klä ut mig!
PS. Om jag årkar inte fixa mig imorgon biti då har jag plan B! Som är mycket enklare! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: