STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

1a oktober 2011

Kategori: Kikki´s Life

Hej bloggen! Fredagen hade varit helt galet! Hade prov i naturkunskap och var jättetrött resten av skoltid. Jag var så focuserad på skolan hela veckan så jag glömde att det var fredag och man får äntligen slappna av lite. Efrer skolan träffades jag med min söta Lina i stan för att fika och shoppa. Förresten vi såg snyggingen Kenza som hade event inne på Åhléns! Som tur var det inte så lång kön och vi väntade en stund för att få säga att hon är bäst och ta några bilder tillsammans! Kenza är så snäll och fin! Men det vet ju alla! Så vi tog bilder alla 3 tillsammans men det konstigaste var att fotografen frågade om han kan få fota mig & Kenza och tog kenzas autograf som jag höll i handen och bad mig att vrida mig fram och göra mer intensiv blick mot kameran! Jag fattade inte vad han ville igentligen och inte Kenza heller! haha! Det var lite pinsamt inför folket som stog och stirrade på oss medan jag och Kenza höll på att posera framför kameran!


..............................................Med fina Kenza<3.....................................................

Sedan kom min kompis Therese hem till mig och vi har gjort oss i ordning för fridays party!
...................................Några bilder på oss innan vi gick ut!......................................

Först gick vi till ett mysigt ställe i odenplan för att ladda upp inför att dansa loss på Magnesia! Så kul vi hade igår! Dessutom fick vi grattis entré och taxin! :P
Idag tog jag det lugnt bara! Sov nästan hela dagen:SSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: