STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

My 20th Birthday Party

Kategori: Kikki´s Life

Jag hade den bästa födelsedags party ever!  Jag och mina tjejer hade middag hemma hos mig först och sen drog vi till entourage och dansade hela natten! Så kul vi hade! Kom hem vid 5 tiden, men efter när vi kom hem satt vi i köket ett tag och åt resten av tårta! Men då hände en rolig grej! Medan vi åt och snackade hörde vi ett konstigt ljud från vardagsrummet. Ett ljud som liknade 4-5 steg.. Då blev vi så rädda och tänkte på vem kan det nu vara där eftersom vi var ju ensamma i lägenheten! Vi tog gafflarna som försvar! Hahahahah! Och gick för att öppna dörren till vardagsrum och kolla på vem är det som trampade där! När vi öppnade dörren då såg vi att ljus var inte på eftersom när vi gick från vardagsrumet till köket för att äta så lämnade vi ljus på där! Iaf när vi såg att det var helt mörkt i vardagsummet då skrek vi och sprang tillbacka till köket! Våra ben skakade för att det känndes att det var säkert en spöke som gick där och släckte ljus och väntar på oss i mörkret för att skrämma oss! hahahah! Men som tack var det ingen spöke! Det var min älskling som kom hem så tust att vi inte ens märkt det och redan sömnade! Vi hörde bara konstiga steg i vardagsrumet och trodde att det var ett spöke! haha! Så kan det också vara! Vilka fegisar vi är!! Vet ni villken lättnad vi kände när vi såg att det var Tao som kom och att det var ingen spöke! ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: