STOCKHOLMSANGEL

Fashion Beauty Inspiration Lifestyle

10e November 2011

Kategori: Kikki´s Life

Hej Mina söta läsare! Så som ni vet fyller jag år på måndag! Jag visste att min pojkvän kommer förberädda någonting inför mitt födelse dag men jag har avslöjat hans surprise för mig lite tidigare än vad han planerat göra det!  För två dagar sen när jag städade lite saker hemma fick jag syn på en konstig pakett som jag inte har sett tidigare under min säng haha! Jag tänkte vad det är nu kan vara? Och när min kille sprang för att hinna innan jag skulle öppna den då blev jag liksom förvånad och frågade vad är det du gömmer där?! Och han var ju tvungen att säga sanningen haha! Jag blev riktigt shockad när jag såg en Iphone! Hur kul är inte detta! Jag älskar min man sååååå mycket! Fast nu har jag två älsklingar! ;) Från början tyckte jag inte så mycket Iphone när jag tittade hans men nu när jag har min egen och börjar fatta liksom vilka möjligheter man får om man har en Iphone så känns det att det finns inte någon bättre mobil i hela världen! Jag släpper inte den ur händerna nu! Laddar olika apps och lär mig lite hur man ska använda den!
Här har ni en bild på glada mig från Instagram app som jag har fastnad i! Jag heter stockholmsangel if you want to follow me! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: